FAQ - Czyli najczęściej zadawane pytania :)

FAQ – Czyli najczęściej zadawane pytania :)  

1. Czy organizujecie dancingi?
Ze względu na lokalizację lokalu, jak również jego powierzchnię – nie organizujemy żadnych imprez tanecznych (dotyczy to zarówno dancingów, jak i tanecznych imprez okolicznościowych).
2. Dlaczego menu na „Danie dnia” ustalone jest z góry na cały miesiąc, a nie np. zmienia się każdego dnia?
Menu ustalane jest w oparciu o życzenia gości i różnorodność karty. Nie ustalamy menu z dnia na dzień również ze względu na zaufanie jakim nas darzycie – menu na jutro nie zależy od tego co nam zostało z poprzedniego dnia albo od tego co akurat jest w promocji – „Dania Dnia”mimo niższej ceny, to zawsze obiad przygotowywany ze świeżych i pełnowartościowych produktów
3. W jaki sposób mogę zamówić dania na dowóz?
Dania z dostawą można zamówić na klika sposobów: Telefonicznie: 63-278-31-31 On-Line na www.staromiejska.turek.pl (znajduje się tu pełne menu oraz wszystkie aktualne promocje). Przez naszą aplikacę (dostępną na GooglePlay oraz AppStore). Przez Pyszne.pl Zamawiając on-line można wygodnie zapłacić kartą, a telefonicznie również BLIKiem :) W zależności od dnia tygodnia (Niedziela zdecydowanie „rządzi”) czas oczekiwania się różni (od 15min do nawet 2h) – zamówienia złożone z wyprzedzeniem na konkretną godzinę realizujemy z maksymalnie 10-minutowymi widełkami. Zamówienia przyjmujemy każdego dnia w godzinach 12:00 – 20:30.
4. Ile osób pomieści Staromiejska? Jak dużą imprezę okolicznościową można zrobić?
Lokal może swobodnie pomieścić 46 osób, jednak imprezy okolicznościowe organizujemy do 32 osób – wynika to z układu sal. Dysponujemy salą główną na 32 osoby oraz dwiema salami po 12 osób.
5. W jakim piecu wypiekana jest „Pizza chlebowa” oraz dlaczego muszę czekać za nią ok. 30min.
W lokalu oferujemy tylko (lub aż ;) ) pizzę chlebową (nie mamy pizzy włoskiej). Wypiekana jest ona w piecu elektrycznym – ze względu na lokalizację Restauracji w piwnicy, nie możemy używać gazu a ze względów ekologicznych, mimo że jest to zdecydowanie tańsze rozwiązanie, nie zdecydowaliśmy się na piec opalany drewnem (obecnie większość dużych miast jak np. Kraków, które zmagają się ze smogiem zakazuje wręcz używania takich rozwiązań). Dodatkowo – w odróżnieniu od pizzy włoskiej, która wypieka się w kilka minut, nasza „chlebówka” potrzebuje w piecu min. 15-20 minut, stąd dłuższy czas oczekiwania :)
6. Dlaczego niektóre dania dostępne są tylko w ograniczonej ilości?
Dania wymagające marynowania lub długiego okresu przyrządzania lub pieczenia zawsze przygotowujemy w ograniczonej ilości – gdy danie się wyczerpie, nie robimy niczego „na szybko”, ponieważ wierzymy że smak jest zawsze ważniejszy niż ilość wydanych posiłków. Ale bez obaw – gdy tylko widzimy że czegoś szybko nam ubywa, zakasujemy rękawy i staramy się by dania jak najszybciej wróciły na Wasze stoły :) 7. Czy Staromiejska dowozi dania poza Turek?
Jak najbardziej – obsługujemy najbliższe miejscowości sąsiadujące (Cisew, Obrzębin, Grabieniec, Turkowice, Wrząca, Albertów, Galew, Dzierżązna, Szadów Księży, Szadów Pański, Chlebów, Warenka, Korytków, Słodków, Słodków-Kolonia, Żuki, Laski). Nie dojeżdżamy natomiast, o co często pytacie do: Przykony, Malanowa oraz Władysławowa.
8. Jaki jest stosunek Restauracji do wizyt dzieci?
Dzieci w naszym lokalu są ZAWSZE mile widziane :) Dla Waszych pociech mamy szereg udogodnień: przewijak, specjalną (mniejszą) deseczkę w toalecie, krzesełeczka dla maluszków jak również siedziko na krzesło dla nieco większych dzieci. Kolorowanki, zagadki, zabawkę edukacyjną..trochę tego jest ;)
Musicie mieć jednak Państwo na uwadze, że obsługa porusza się po lokalu z gorącymi daniami i napojami – aby uniknąć wypadku dziecko musi cały czas znajdować się pod opieką osoby dorosłej.
9. Czy Staromiejska organizuje catering?
Oczywiście że organizujemy catering! :) Oprócz codziennego dowozu, oferujemy również wsparcie podczas Waszych imprez poza naszym lokalem – czy to Wasz dom/mieszkanie, czy też działka lub sala w remizie – dowieziemy wybrane przez Was dania na naszych naczyniach, tak by maksymalnie ułatwić Wam podjęcie gości. Zamówienia na takie uroczystości należy składać min z 4-dniowym wyprzedzeniem. Na takie uroczystości mamy osobne menu / konfigurator. Dysponujemy również wynajmem sprzętu cateringowego – namioty, stoły, warniki, termosy.
10. Czy do lokalu można wejść z pupilem?
W lokalu akceptowane są zwierzęta, jednak pod pewnymi warunkami – przede wszystkim należy podpisać oświadczenie przy wejściu, mówiące o tym że bierzecie pełną odpowiedzialność za swojego zwierzaka. Pupil nie może być hałaśliwy, brudzić oraz poruszać się po lokalu swobodnie (musi być cały czas na smyczy bądź w mobilnej budzie). Oczywiście musi posiadać też ważne szczepienia i być wolny od pasożytów! Do dyspozycji jest miseczka dla pieska, którą chętnie napełnimy wodą ;)
11. Na jakie udogodnienia mogą liczyć osoby niepełnosprawne?
Ze względu na lokalizację lokalu (w piwnicy), jak również fakt że jest to lokal adaptowany (znajdujemy się w ponad 130-letnim budynku!) mamy ograniczone możliwości stworzenia udogodnień dla osób z niepełnosprawnością ruchową. W wejściu do lokalu znajdują się oczywiście poręcze, w toalecie także znajduje się poręcz oraz bezdotykowe urządzenia sanitarne. Dodatkowo posiadamy również menu w alfabecie Braille’a.
12. Czy w Restauracji jest Internet bezprzewodowy?
Restauracja oferuje dostęp do bezpłatnego Internetu bezprzewodowego. Sieć zabezpieczona jest hasłem, jednak obsługa z przyjemnością Wam je udostępni jeśli tylko o nie zapytacie :)
13. Czy w Staromiejskiej można zjeść śniadanie?
Restauracja każdego dnia czynna jest od godziny 12:00, jednak po wcześniejszym zamówieniu (min. 3 dni) oraz posiadania grupy min 8 osób możemy zorganizować śniadanie – zarówno „a la carte” jak i w formie bufetu szwedzkiego.
14. Czy obejrzę mecz w Staromiejskiej?
Gdy odbywają się ważne wydarzenia sportowe i chcecie podczas pobytu również obejrzeć zmagania sportowców – jest taka możliwość. Podczas dokonywania rezerwacji prosimy nas tylko o tym uprzedzić :) Dysponujemy telewizorem na osobnej sali (12-osobowej), jak również projektorem na sali głównej.
15. Jakie formy płatności są akceptowane?
W lokalu można płacić gotówką (również w obcej walucie: Euro, Funt), kartą kredytową/płatniczą (pasek magnetyczny, chip, zbliżenie), BLIKiem, naszym voucherem upominkowym oraz przelewem – ostatnia forma płatności dotyczy tylko osób/firm, które współpracują z nami już jakiś czas.
16. Czy za zamówione dania dostanę również fakturę VAT?
Jasne! Za zamówione dania i napoje możemy wystawić fakturę VAT – ważne tylko byście uprzedzili nas o tym przed wydrukowaniem paragonu! W niektórych przypadkach wystawiamy fakturę „od ręki” jednak zdecydowanie częściej wysyłamy dokument na wskazany adres e-mail. Zwykle trwa to jeden dzień (do tygodnia).
17. Czy wymagana jest rezerwacja?
Ze względu na ograniczoną ilość miejsc, choć nie jest ona wymagana – zalecamy dokonywania rezerwacji. Zwłaszcza w weekend. Unikniemy wówczas niezręcznej sytuacji, że nie będziemy w stanie Państwa ugościć.
18. Czy Restauracja pracuje w Święta?
Restauracja pracuje w niektóre Święta (Trzech Króli, Święta Majowe, Boże Ciało, Wniebowzięcie NMP, Święto Niepodległości oraz częściowo w Wielkanoc i Boże Narodzenie). Nieczynne jednak zawsze mamy: w Nowy Rok, pierwszy dzień Świąt Wielkiej Nocy, Wszystkich Świętych, Wigilię Bożego Narodzenia, pierwszy dzień Bożego Narodzenia oraz w Sylwestra. Dodatkowo mamy też krótką przerwę w wakacje oraz w wybrane dni w ciągu roku (firmowa wycieczka, Opłatek oraz przerwy techniczne). Sugerujemy by zawsze sprawdzać naszą stronę lub facebook’a bądź po prostu zadzwonić :)
19. Czy można wykupić voucher upominkowy?
Jak najbardziej! :) Subiektywnie uważamy, że jest to niesamowicie praktyczny prezent! Vouchery dostępne są w Restauracji praktycznie „od ręki”, jeśli jednak nas uprzedzicie możemy trochę taki voucher „podrasować” ;) Nasze „bony” ważne są zawsze pełne 3 miesiące (nie liczony jest miesiąc w którym Voucher jest wypisany) oraz ma wartość wybraną przez..Was!
20. Czy Restauracja ma propozycje dla wegan/wegetarian, osób z nietolerancją glutenu lub laktozy?
Jasne :) Niemal 30% naszej karty uwzględnia preferencje wegetarian a 10% również dla wegan ;) Posiadamy również zamienniki do niektórych dań w których znajduje się gluten lub laktoza, a do kawy również mleczko bez laktozy lub napój sojowy.
21. Skąd pochodzą surowce których używa lokal?
Używamy surowców od firm z którymi współpracujemy od wielu lat – są to więc smaczne, sprawdzone i przede wszystkim bezpieczne i świeże artykuły! Nie mamy więc absolutnie żadnych obaw co do tego, co wędruje na Wasze talerze :)

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Nic nie szkodzi! Zawsze możesz napisać do nas na facebook’u lub e-mail: staromiejska@strona.pl. Zwykle odpowiadamy w ciągu doby, jednak zwykle czas oczekiwania na odpowiedź jest krótszy :) Smacznego Dnia!